Buket57 biz de 8550 kg 75 cm. Kahvaltısına yumurta sarısıyla menemen, pankek, tam buğday ekmeği, zeytin ezmesi, sebzeli omlet, tahin pekmez, salatalık şu anlık veriyorum süt alerjisini açıyoruz inşallah 2 hafta sonra oğluşum peynirle tanışacak 😍 yemeklerine hiç tuz atmıyorum dr 1 yaşına kadar atma böbrekleri hazır değil dedi ama kimyon ve nane kullanıyorum. Her istediğinde ek gıda verebilirsin yiyorsa günde 3 ana öğünle kısıtlama dedi. Ben de kahvaltıdan sonra uyuyup uyandığında meyveli bir şeyler yapıyorum. Hiç püre vermiyorum çoğunlukla taneli ya da çok pütürlü hazırlıyorum yemeklerini. Pilav ve mercimek yemeği gibi. Köftelerini nohut büyüklüğünde yapıyorum lokmalık kendi ağzına götürüyor ben de yediriyorum. Makarna haşlayıp tabağına koyuyorum. Öğle yemeğimiz ilik sulu çorba çeşitleri mutlaka yoğun kıvamlı yapıyorum içine bazen tam buğday ekmeği ufalıyorum kıvamı istediğim gibi olmadıysa. Eğer akşam yemeğinde balık varsa çorbası kıymalı oluyor, balık olmayan günlerde akşam yemeğini kıymalı yer karnabahar, bezelye, kapuska, kabak gibi biber salçalı yapıyorum bir de soğan sarımsak mutlaka eklerim her yemeğine çorbasına biz nasıl yiyorsak yani damak tadı oturması için. Akşam yemeğinden önce oğlumu doyuruyorum sofraya yine bizimle oturuyor o sırada eline kendi yaptığım bebe bisküvisi galeta ya da kabuklu 4/1 portakal veriyorum ya da haşlanmış parmak sebzeler bize o şekilde eşlik ediyor. Yine yoğun kıvamlı kaşığa yapışan bir ara öğün ya da çorbası varsa karnı doyduktan sonra eline kaşık veriyorum döke saça ağzına götürüyor 🥰🥰 artık desteksiz oturuyor ufaktan emekleme çabası var dizlerini kullanmaya başladı. Alt 2 dişi 7 ay 11 günlükken patladı şu an çıktılar, üstten 4 dişi aynı anda patladı 2 gün oldu 🥰 alt üst değiştirmek aşşşşırı zor olmaya başladı sürekli dönmek oyun oynamak istiyor oğlukum 🥹🥹