Asym33 evet aslında benim aile hekimimde iyiydi ama gitti başka bir şehire şimdiki doktor nasıl bakıcam yarın götürücem baktırmak için egzama benim ellerimde var aslında acaba dedim hani bulaşıcımı diye bulaşıcı değil denildi ben sürekli atopik cilt kremi kullanıyorum çok kötü birley inşallah egzama değildir verdiğiniz bilgi için çok teşekkürler 🙏🌸