Gündüz uykuları max yarım saat ve uykusunu alamadığı için sürekli huysuz. Uyandıktan 15 20 dk sonra uykusu geliyor ve huysuzlanmaya başlıyor iki saat boyunca. Uyumuyor da sallıyorum şarkılar söylüyorum emziriyorum ama uyumuyor gözlerini ovuşturuyor sinirleniyor. Yoruldum artık sürekli böyle. Gündüz o kadar güzel uyurdu ki 2-3 saat ne oldu da bu hale geldik anlamadım . 5 buçuk aylık. Uyuması da değil derdim yeterli huzurlu mutlu olsun uyanık olsun ama ne yaparsam yapayım mutlu olmuyor