NezB38 Ayy valla gazaniz mübarek olsun,21.aydan bildiriyorum emelim,emelim,emelim gece gündüz pesimde.Gece saat başı emelim diye uyaniyor vermeyince çılgınlar gibi durmadan ama durmadan ağlıyor benim kendimden umudum yok nasıl başarırım bilmem🥺Sizi tebrik ederim valla bol uykulu geceleriniz olsun🌸