hasmelad merhaba, bende de aynı durum olmuştu, hastane çıkışında rapor kapanması için muhasebeye gitmemiz gerekiyormuş biz direkt çıkmıştık uğramadan. Hastanede kapanmamış görünüyor olabilir isterseniz bi hastaneyle görüşün. Sonrasında işverene bilgi vermeniz gerekiyor çünkü raporunuz sgk ya düştüğünde işveren onayı gerekiyor. İşveren onaylamadan paranız yatmaz