Merhaba, daha önce de benzer bir başlık açmıştım.Bu ayki kontrolümüzde (bebeğim 9.5 aylık) doktor aşağıdakileri yapıp yapamadığımızı sordu ve ayına göre motor becerileri geride dedi.merak ettim sizlerde nasıl?
1-elindeki nesneyi ver deyince anlıyor ve uzatıyor mu?
2-nesneleri işaret parmağıyla göstererek istiyor mu? (Koluyla uzanma değil)
3-dolu eline oyuncak uzattığınızda dolu elindekini boş eline gecirip oyle alıyor mu? (Bizimki elindekinş bırakıp oyle alıyor)
4-konuşma esnasında birinin ismi gecince o kişiye doğru bakıyor mu? Veya iki kişi konuşurken kim konuşursa sırayla yüzlerine bakıyor mu?
5-kutuları iç içe ve üst üste koyabiliyor mu?
6-kutu içine sırayla oyuncak koyma yaptığınızda bekleyip kendi sırasında koyuyor mu ? (Bir sen bir ben seklimde)