Aryamlinamom hastanede ne gibi prosedürden geçtiniz. Bugün biz de ikinci dozu olduk. Hafif kan gördük acile gittik uzman doktor yoktu bebeğimi parmakla muayene edeceğini ve doktora bildireceğini söyledi. Kabul etmedik eve geri geldik. Pişman olmak istemiyorum ama güvenemedim de açıkçası.