Asliaydn7 Hiç girmeyin o topa işsizlik yani. Eşim çok yürüyor diye ona yükledik. Nakit para verilmiyor zaten. Orada biriktirip kupon gibi kullanıyorsun. Ama hem zor birikiyor hem de çok pahalı herşey. Yani diyelim 200 kupon biriktirdin herhangi bir mağazadan 500tl üzeri 200tl kullana biliyorsun. Öyle tamamen kupon da kullanamiuorsun vs işte