meyaperis bizde vardı ama doktorum bana damla falan vermişti sadece diyet önermişti diyeti düzgün şekilde yapınca 1 yaşta kayboldu süt ve ürünü içeren hiçbir şeyi yemedim paketli gıdalardan kesinlikle uzak durdum ot yedim diyebilirim size 1 sene kadar ama değdi şuan çilek domates sarımsak tarzı şeylere kaldı alerjisi çok şükür 🙏