4 ay önce doğum yaptım bebeğim 1 ay yoğun bakımda kaldı doğar doğmaz. Hiçbir zaman çok fazla sütüm olmadı bebeğim eve gelince 1 hafta full emzirdim kontrole gittiğimizde neredeyse hiç kilo almamıştı mamaya başladım o zamandan beri mama meme şeklinde ilerliyoruz ama şuan sütüm damla damla bir iki kere geliyo başka yok pompayla zaten yok elimle yapınca öyle geliyo ve emzirirken kendini memeye yapıştırıyor sinirleniyor mama verince çok huzurlu sizce sütüm kesiliyor mu