esraomermehmet Kızlar bir önceki paylaşımında da yazmıştım bebeği “katilma nöbetleri” geçiren var mi aranızda. İnternette 6 aydan sonra olur diye yazıyor ama benim bebeğim şimdiye kadar 2-3 kere oldu daha 3 aylık