Sokoley
Evet 5 aylıktı o dönem ıhlamur verdim ve ılık su boğazlarına cok iyi geldi.şiddetli öksürük ve burun tıkanıklıgı vardı.yogurduna corbasına her gün 1 diş sarımsak yemegi yaptıktan sonra üzerine bıçakla dilimledim. Asla rendelemedim vitamini ölmesin diye.
Birde 2,5 yaş oğlum var. Onada karabiber bal limon zencefil tarcın kürünü 1 yemek kasıgı verdim anında kesti öksürüğü. Aynı sekilde eşimde cok etkili oldu.
Birde bal ve sarımsak kücük kücük kesip haftada bir veriyorum. Üzerine hemen su içiyor.
Bunlar antibiyotik görevi goruyormus
Hastalıgı daha hafif geçirmesini sağlıyormuş yada hasta oldugunu anladıgınız an vermek lazım mış.
Bakalım verdim atlattık o zamandan beri vermeyede devam ediyorum iyiyiz şükür