Kızlar bugun fizik tedavi devlet hastanesine gittim.
Boynumda ve belimde fıtık var.
Bir kac Beyin cerrahi ameliyat diyor
Ortopedi ve nöröloji doktoru fizik tedavi diyor
Her biri farklı diyor kafam karıştı.
Neyse benim kollarımda hissizlik var. Bunun için benden fizik tedavi dr elekto bilmem ne istendi.kollarına bakalım sonra fıtık ile ilgili karar vericem dedi. Yaptım ama başka hastaneden yaptırdım. Sonucları aldım fizik tedavi hastanesine götürdüm.o doktor yoktu. Bende aynı hastanede baska dr gostereyım dedım.
Ama dr internet çekmiyor sağlık kaydına erişemedim dedi. Yani belimi ve boynumdaki fıtıgı göremedi görmus olsaydı fizik tedavi görecektim. Bana kendisi randevu verdi 5 gün sonra tekrar gidicem muhtemelen kendisi olmayacak yine baska doktor.
Ama sımdı e nabıza baktım. 2 kez doktorun sağlık kaydıma eriştigini gösteriyor.
Şimdi bu ne demek oluyor.
Erişim var deniyor görmemesi mümkün mü??
Anlayacagınız boşuna hastaneye gittim