Oğlum yarın nimenrix olacak yaşadığımız yer küçük olduğu için her zaman bulamıyoruz eşim bugün akşamüstü eczaneden alıp eve getirmiş ve buzdolabına koyacağına difrize koymuş aşıyı , ben farkettiğimde üstünden 1 saat geçmişti hemen çıkarıp normal dolabın yumurtalık bölümüne koydum . Ama o sırada donup donmadığına bakmak aklıma gelmedi . 35-40 dk sonra baktığımda donuk değildi . Acaba bir şey olur mu?