Merhaba kızlar. Kızım bundan 2 hafta önce elimden tutup tuvalete götürdü çiş diyerek. Bende o gün oturttum ama yapmadı. Sonrasında tuvalet eğitimi zamanı geldiğini düşünerek başlamak istedim. Önce alıştırma külodu aldım. Sabah kalktığı gibi tuvalete götürdüm. Su içtikten sonra yemek yedikten yarım saat sonra hep tuvalete götürdüm. Ama 2 haftadır sadece bir kere tuvaletini ve çişini tuvalete yaptı. Sonrasında alıştırma külodunu da bırakıp boxer gibi bişey aldım. Islaklığı hissetsin o zaman söyler diye. Bu sefer de yaptığı halde altı ıslak olduğu halde hiçbir şey söylemedi. Yani neyi yanlış yapıyorum siz neler yaptınız eğitim sırasında. Şuan 24 aylık bir de bebeğim var 5 aylık. O yüzden büyük kızım bezi bıraksın diyorum ama acele mi ediyorum acaba ?