Muhammed_sefa05 Oğlumun eli bazen çok soğuk oluyor az öncede uyandi yatmıyordu yine öyle soğuktu ki sanki buzun içindemis gini neden acaba başına gelen var mi bu arada 7 aylık 11 günlük
Farukunmuhendisannesi Iyi geceler. Benim ölümünde bazen soğuk oluyor. Ağzına aldığı için ıslak oluyor sonra soğuyor.. öyle bir şey olabilir mi