Başka bi posta yazdım buraya da yazayım ;
şimdi şöyle bi bakalım biz gibi asgari ücret ile geçinen bir sürü aile var. Ev kiraları dudak uçuklatıyor en ucuzu 8 bin diyelim kaldı cebe 9 bin. Ee evde yaşam var doğalgazı, elektriği, suyu hepsine toplam 3 bin desek kaldı cebe 6 bin. Ben yine çocuğu büyüttüm bez, mama, ıslak mendil ihtiyacım yok ama olanlar için bunlara ek bir de market ihtiyacı var demin marketten sadece peynir, süt, yumurta, makarna, krema, şampuan falan aldık 800 ödedik markete de en az 1000 - 1500 gitse en az diyorum kaldı 5500 liracık. Hadi getir ay sonunu getirebiliyorsan. Bunun içine daha sağlık, eğitim, yol, diğer ihtiyaçlar falan katmadım 😌 ama olsun ya Allah devlete zeval vermesin reisim çok yaşa ❤️