Arkadaşlar 3. Ayımızı doldurduk yavaş yavaş desteksiz uyku eğitimi ve uyku arkadaşına geçmek istiyorum. Ama benimki doğduğundan beri emerek ve yarım kundak ile uyuyor. Bunu nasıl değiştireceğim biranda kundaksız ve temassız uykuya nasıl alıştıracağım birçok kitap okudum video izledim ama hala cesaret edip başlayamadım siz neler yaptınız