Babam daha 3 yaşındayken gözüne bıçak saplanmış ve 18 yaşına geldiğinde ameliyat olabileceğini söylemiş doktorlar babam 25 yaşında falan göz ameliyatı olmuş çok ağrılı geçmiş şu anda gözünün biri hiç görmüyor ve ağrısı da var hiç geçmemiş ağrısı Doktorlar zaten görmeme ihtimali yüksek demiş ama yine de ameliyat etmişler şu anda sağlam gözü de ağrıyor ve babam ona da bir şey olacak göremeyeceğim çalışamayacağım diye çok üzülüyor şu anda ikisi de ağrıyor böyle söyleyince bayağı kötü hissettim ben de iyi bir doktora götürsek şu anki teknoloji ile şu anki bilimle daha iyi bir sonuç alabilir miyiz acaba ya da İstanbul’da önerebileceğiniz güzel bir göz doktoru var mı