1Annevekizi zam yapacaklarına artışı durdurdular insanlar geçinicek zaten memur maaşı yetmiyo kiralar maaşlardan yüksek doğalgaz yapmadığımız halde fazla mutfak masrafları vs çocuk var 1 tane valla geçimimiz zor Rabbım yardımcımız olsun sonumuz ne olucak borç bitse rahat edicez dedik çocuğa kıyafet aldık yine eksilerdeyiz maaş ortada yok gezme tozmak vs bişeyimiz de yok vallahi ya çok üzülüyorum bide okul zamanı gelse çocuğun ozaman ne olucak