AnnesininKuzucuklari Kızlar emzirirken hamile kalınca emzirmeye devam etmek doğrumu bırakmam mı lazım çevremdekiler kime kesinlikle bıraktır diyor kimi emzir kendi bırakır diyor acılar diyor ne yapicami şaşırdım 3 aylık hamileyim oğlum 14 aylik
sarfinazar AnnesininKuzucuklari emzirin. Sütün tadı değişince bırakıyor zaten. Doktorlarda biraktirmiyor
PeekaBoo_ AnnesininKuzucuklari bırakmanıza gerek yok aksine her iki çocuğunuz içinde emzirmeniz sağlıklı olabilir