dilaymamy böyle bir durum bizdede var 40,5 atesle havale gecirdi titreme nöbeti ve kasılma şeklindeydi korkuctu😥hastanede elektrotlarla kafaya bakıldı bir gece yattık,ama cok sükür herseyimiz temiz cıktı… sadece ateşliyken kan alındığı için demiri cok minik düsük cıkmıstı ama oda normalmiş.. şimdi bu göz dalması ondan öncemi sonramı celişkideyim ama sonra ise herhangi bir zararı varmı? Cok nadir oluyor bu arada bu durum.. bu ara tek göz cok sulanıyor sadece