Kızlar merhaba happy Mom dan transfer olduk 6.gün önce kızım bugün 6 günlük sütüm geliyor ama hastanede sarılık olmasın diye 30 ml mama verebileceğimi söylemişlerdi ilk gün. Şuan 6 günlük olduğumuz için bir beslenmede 30 ml mama yeterli olur mu 60 ml mi yapayım ? Emzirirken 30 ml den daha fazla emiyor çünkü sağıp kendi sütümü de emzirdikten sonra 40 ml olarak veriyorum .