ikiKudurukAnnesi Doktor 13. Ve 14. Ay da vuralım yeterli dedi bu şekilde vurduran var mı ben kızımınkini 9.11 ve 13.aylarda vurdurmuştum ama oglumun doktoru 1 yaşından sonra vururuz dedigi için bekledik