Kızlar çok sinirlendim bugün kendi kendime, mamaya aşırı düşkünleşti, 1 buçuk saate bir 90 ml mama içiyor, ek gıda yemek istemiyor. Ne yaparsam yapıyım 2 çay kaşığı kadar anca yiyor. Dönem dönem çorba içiyor, bi ara mesela balık yedi nasıl sevindim. İlk ek gıdaya başladığımızda yoğurt ve yumurtayı severdi, şimdi yoğurdu çat pat yumurtayı hiç yemek istemiyor. Bıraktım zaten yumurtayı, tiksinmesin iyice biraz unutsun diye. Yani muz avakado pekmez yumurta hepsini denedim yumurta yemiyor. Meyvelerdende az yiyor elma armut muz cennet meyvesi az az yiyor. Et denettirdim bi iki parça anca yedi. Mesela ben hiç blender kullanmadım hep çatalla ezdim, büyüdükcede normal pütürlü verdim iyi kötü yiyodu şuan yok. Kaşık maması aldım 2 3 gündür akşam uyumadan yedi sevdi de bugün onuda yemedi. Acaba ben yanlış zamanda mı yediriyorum sabah pek sıkmak istemiyorum mama veriyorum zaten 11 buçukda uyanıyo ilk uykusundan o zamanda meyve yoğurt yada irmik pirinç unlu tarifler veriyorum akşamda yemek tarzı ama yemiyor ki, önce mama verip sonra verdim yemedi, yada önce ek gıda verdim mamasını sonra içsin dedim yine yemedi. Bazen böyle pütürlü yiyince yutmak istemiyo midesini bulandırıyo kusuyo hemen valla çok korkuyorum ne zaman alışacak ne zaman yiyecek, nereye kadar mama içebilir ki çok korkuyorum ya hiç alışamazsa ya yemek yeme trawması olursa büyüsede yiyemezse :( 9 aylık kızım bu arada