tpbm1710
Bana da mantıksız, geldi. İnstagramda bir sayfada yazdım yorumumu ben gündüz aydınlıkta gece uykusunu karanlıkta yaptırıyorum akşamdan sonra ışık yakmiyoruz loş bir ortamda emzirip alt değişimi yapıyorum yazdım gündüz de karartma perdesi kullanın yazmışlar bana mantıksız geldi burada sizlerinde fikrini almak istedim acaba yanlış mı yapıyorum diye