Merhaba herkese 🤚🏻ne yapıcağımı bilemedim danışmak istedim size. 3 buçuk aylık bebeğim var gündüz hiç 1 saatlik bile derin uyku yapmıyor. Kucağımda sallayarak uyutuyorum yatağına koyuyorum sonrasında en fazla 20 dk uyuyor sonra uyanıyor ama kucağımda tutarsam daha uzun süre uyuyor. Bazen gaz sancısı girdiği için bazende sebepsiz uyanıyor. Gece uykusunada 12,1 gibi geçiyor. Geceleri 2,3 saatte bir uyanıyor ama gündüz çok az uyuyor sizce normalmi bu yada gündüz daha çok uyuması için ne yapabilirim çünkü uyanınca hep huzursuzlanıyor😕