PonciKom El ayak ağız hastalığından kaynaklı 39 dereceye çıkmıştı ateşimiz hastalık daha döküntğ yapmamıştı biZde diş sandık başka şikayeti yoktu doktorumuz dişte 39 derece ateş beklemeyiz gelin kontrol edelim demiştiki şükür erkenden farkettik yani diyeceğim ihmal etmeyin dişin o kadar yüksek ateş yapması pek beklenmiyor,çok geçmiş olsun