PonciKom acile gidin bence benim oğlumda hastalandı ilk antibiyotik kullandık düzeldi dediğin gibi 10 gün sonra ateş alev yandı ateşi ilaçla biraz düşüyordu sonra yine bi anda yükseliyordu. 40 dereceyle acile gittik oradaki sağlık personeliyle ilk soğuk kompleks yaptık sonra 39,5 düşünce damar yolu açıp yatırdılar bizi hastanede bile sürekli yükseliyordu ateşi eve geldiğimizde de yine fitil ve şurup kullandık. Ama bidaha o kadar yükselmedi ateşi