7 aylık bebeğim akşamdan beri ishali var ve arada öksürüyor neredeyse hiç ağlamayan bebeğim ve uykusunu gayet güzel bir şekilde uyuyan bebeğim gitti yerine bambaşkası geldi hiçbir şekilde uyumuyor ve sürekli mızmız ve ağlıyor. ateşine baktığım zaman vücut ısısı sıcak yani ateşi var normalde ateşi olunca el ayak soğuk olur diye biliyorum ama eli ve ayağı çok sıcak 38.5 ayağı verince neredeyse 39 oluyor neden acaba böyle yardımcı olur musunuz