Maternalmom-_- merhaba bende ovulasyon kullandım ilk denemede oldu şükürler olsun ama rabbimin nasip etmesiyle alakalı kendim sağlıkçıyım günü kaçırmak istemedim sürekli de beta istemek istemedim kurumda yoğundum çünkü, ama folik asit, avokado, ceviz, Brezilya cevizi tükettik eşim de bende o başlangıç döneminde. Hiçbir sağlık sorunumuz yoktu bilinen, inovita marka kullandım çık kolay kullanımı her markanın da aynı zaten fazla para vermeye gerek yok bence, not tutar gibi her yaptıktan sonra saatleriyle deftere yapıştırıp yazdım. Aklınıza takılan birşey olursa yardımcı olurum seve seve🤲🏻❤️