Rumsaaa bunu gercekten doğru bi şekilde bilen varmı lütfen söylesin. bu konuda çok gorus farkliligi var. biz kucağımiza alırken bazen yatar gibi tutuyoruz tam destekli oturtmuyoruz ama bazen oluyo kucakta . bi zararı olurmu?
DenizKizi Rumsaaa benim doktora bugun sordum 6. Ayda dedi ama çok farklı şeyler diyenler var bide her bebegin gelisimi de farkli bilemedim bende
NaimeYilmaz Rumsaaa Ortopediste danıstım bu konuyu ellerini yere koyup kafasını uzun süre kaldırabılıyorsa desteklı oturabılır demıstı .. ama günde bikaç kez 3-5 dklığına 🌸
shdemir Rumsaaa NaimeYilmaz Benim doktorumda arkadaşın dediği gibi söyledi canım. Ben oturtmaya basladım 15 20 gündür. Desteksiz 5 dakika falan durabiliyo 6 aylık suan.
Canansena Rumsaaa instagramda hekimanne var takip etmenizi öneririm orda görmüştüm 3 ayı bitirip 4.aya giren bebekler günlük 3-5 dk gibi süre oturtula bilirmiş
Masalim Canım bebegının kaslarına baglı eger dogrulmak kalkmak ıstıyosa yarım oturtabılıyosun benım kızım su an sekız aylık onunla beraber doganlar daha yenı emeklemeye basladı benımkı tutunup adım arıyo 20 gundur eger yapmak ıstıyosa kasları guclenmıs demektır
eralp DenizKizi benimde aklımı çok kurcalıyor ve doktorumda sormayı unutuyorum.ama kucaklarda sürekli
DenizKizi eralp iste soruncada burda okuduğunuz gibi her doktor farkli konusuyo yinr aklımız karisiyo☺ bebegin keyfine bırakıp anne icgudusuyle davranmak en iyisi galiba. Eskiler doktora sorup mu oturttu ki😁 cok mu takiyoruz evhamlaniyoruz acaba