Deletedmom_113 Bebeğim 1.5 aylık aşırı kötü boğaz enfeksiyonu geçiriyorum malesef ilaçsız atlatamayacagim kesinlikle mama almiyor bebeğim midesini bulandırıyor kabul etmiyor bu durumları yaşayıp doktor kontrolünde antibiyotik alan oldu mu
kucukmelek_ Deletedmom_113 geçmiş olsun canım. Ben diş çekimi yaptırmıştım 20′lik onun için antibiyotik kullandım bı sıkıntı olmadı. Ama bebeğimin doktoru antibiyotik alırken probiyotik damla kullanmamı söylemişti.
ikiprensannesi53_ Deletedmom_113 bende emziriyorum başka Bi iltihap olayından dolayı amoklavin kullandım süte geçmiyor rahatça kullandım hem doktor geçmiyor dedi hem eczacı
Durusmom23 Deletedmom_113 valla benim de bugün boğazım şişti çok kötü ve ben de emziriyorum önceki hastalanmalarımda hep parol dan başka bir şey veremiyoruz dediler ama burdan bakayım olmadı ben de bi sorup alırım
Deletedmom_113 kucukmelek_ ikiprensannesi53_ Durusmom23 Keremikobayky Çok teşekkür ederim doktorumuz bize de yazdı süte geçmeyecek bı antibiyotik ve boğaz spreyi Allah hamilelere ve emzirenlere hastalık vermesin çok zormuş ilaçsız idare edebilmek
ikiprensannesi53_ Deletedmom_113 amin evet çok zor geceden beri dis ağrım var ilac kullanmak istemiyorum diye fena haldeyim cenem titriyor ağrıdan 😒
Deletedmom_113 ikiprensannesi53_ uzman doktora görünün ben acile gittim hiçbirsey yapılmadı ertesi gün daha kötü olunca uzmana gittim emzirmeme rağmen sütü etkilemeyecek antibiyotik yazdı
Linaaa90 Deletedmom_113 aynısını ben yaşadım 1.5 aylıkken aqumentin yazdı Dr geçen yine oldu acile gittim yine aqumentin yazdılar bebekte hiç bilgi olmadı ishal vs falan
feyzas Deletedmom_113 emziren annelere uygun bir çok antibiyotik var kendinize eziyet etmeyin boş yere