Sedaaa11 belsdgn biz bugün olduk canım ben ateş düşürücü vermedim ateşini kontrol ettim hep herhangi bi yükseliş yoktı vermedim ama ateşi de olursa ilk ılık bezle müdahale etmeyi düşündüm eğer inmezse veririm diye düşünüyordum calpol verdi bize doktor
Sedaaa11 Sedaaa11 belsdgn verirken de çay kaşığıyla ver dedi bilginiz olsun tabi siz yine de isterseniz danışın bir doktora
eflinnazbldk belsdgn birinci aşısında ateş olmuyomıs bizde olmadı hafif gece uykusuna geçerken huysuz oldu sabırla uyuttum
kimbumadam belsdgn Bize ateşi 38 olursa verin denmişti.Tek doz hepatit b ateş olmayabilir bizde olmadı mesela
Dlkuzn belsdgn birinci ay aşısı ateş yapmaz canım büyük olasılıkla doğumda hastanede olan hepatit aşısı ile aynı o ateş yapmış mıydı eğer ateş olursa bir çay kaşığı kalpol verebilirsin dolven ağır gelir