Bende bunlrdan korkuyorum napıcam dıye. Herkes dısarda bıyerde karsılasınca bebegı gormeye gelicez yakında fılan dıyor ve ben korkuyorum ılk cocugum bu hazırlık yapacak vaktım yok temzılık desen yarım yamalak evı döndurebılıyorum zaten. Bır de cat kapı mı gelıyorlar yoksa gelecegız dıye laf soyleyenlerı bız mı arayıp cagırıyoruz bu ıslerden hıc anlamıyorum napmam lazım acaba