brglllckrrr Oğlum 5 aylık domuz gribi olmuş influenza pozitif çıktı kızlar 38.9 derece ateşle hast gittik yaşayan varmı korkuyorum :(
HonKiPonKiDoNiNo brglllckrrr Korkma ilacini icsin hicbirseyi kalmaz.. Kizim suan 4. Gununde yarin son icecek ilaclarini 2 gun 39.5 dan asla inmedi atesi..
brglllckrrr HonKiPonKiDoNiNo teşekkür ederim inşallah bi an önce biter çocuklar hasta olmasın ya ilk defa olunca işte biraz üzüldüm sizede geçmiş olsun
Angel00 brglllckrrr yazamamıştım resmen siz tercüme etmişsiniz 🙂 25 aylık kızım 37.8 ateş görüyorum burnu akıyor grip mi azı dişi mi anlamıyorum
HonKiPonKiDoNiNo brglllckrrr Bizde ilk kez olduk biraz agir bi hastalik ama sabir ve sakinlikle geciyor, gececek.. Tesekkurler, sizede gecmisler olsun 🌸