Bizde de aynı sorun var neredeyse doğduğundan beri oluyor Hatta çapaklanan gözü diğerine göre küçük doktora götürdüm damla verdi 1 hafta içinde geçmezse göz doktoruna götür göz yaşı kanalı tıkalı olabilir dedi sanki hiç geçmeyecek gibi çok rahatsız ediyor bu durum beni