baharma Güzel annişler; bulgur, fasülye gibi gaz yapan yiyecekleri yemeye ne zaman başladınız. Kızım üç buçuk aylık. Kolik vardı geçti şükür ama korkudan hala bakliyat yemiyorum.
24032023 baharma canım hiç sıkıntı yapma bence ben hep yedim çünkü süt yapan hersey gazda yapıyor napalim yaniii neyse zaten senin bitmiş kolik zaten ek gıdaya geçince bunun önüne geçemiyorsun kiii en basiti oğluma ev yapımı yoğurt veriyorum hergun gaz da yapıyor napabilirim ki 🙄🙄😂
baharma 24032023 brokoli karnabahar nohut en sevdiğim yemekler. Biran önce onlara kavuşmak istiyorum 🥲
1civcivannesi Vala benimki 5. Ayına kadar çok rahat gazını çıkarıyordu ne yersem yiyim 5. Aya gordik çocuğun karnı gaz doldu sancidan ağlama krizlerine girdi herkes yediğinden dedi ama değişik bişey yemiyorum neyin yapıp yapmicani asla kestirmeyosun
baharma 1civcivannesi soğuktan olabilir mi acaba. Yediğinden değildir bence de. Portakal mandalinaya dikkat et sen yine de 🐣❤️
1civcivannesi baharma ya neyden oldunu anlamadik adana da yaşıyoruz çok bı soğuk yok zaten ev de sureklj sıcacık hata fazla sıcak ben atletle falan geziyorum evde ama bı şeyi bı yerde yanlış yapıyorum demeki
nurhan32 Şunu yersem çocuğumun gazı olacak diye bir şey hanımlar eğer normalde de yedıgınız fasülye sizde gaz yapıyorsa evet bebekte de yapar ama normalde sizde gaz olmuyorsa bebeğe de yapmaz yanı kendinıze ga yapan besınlerı yememeniz bebek ıcın yeterli araştırın isterseniz