AliPoyrazz benim kızımda 8.5 aylık emekleme pozisyonuna alınca geri geri emekliyor :) ileri gitmiyor bi türlü, hatta benden tutunup direk kalkmayı öğrendi öyle aktif bi emeklemesi yok ben başta sanki eksik yapıyorumda emeklemesi gecikti gibi bi üzülmüştüm ama bazı bebekler emeklemeden yürüyebiliyormuş