Tahiree İliskinin 9.günü test taptım ılk dk sılık cızgı çıktı 2.kez yaptım aynı çıktı sizce varmı yoksa benmı yanlıs goruyorum https://imgyukle.com/i/yXjLWY
ygzmoms Tahiree çok çok zor gördüm alttakilerde çok hafif var gibi sabah ilk idrarla tekrarla kan da ver istersen
Tahiree ygzmoms erken olduğu için oyle çıkmıştır dıye dusunuyorum ama bılemedım ıkısınden az da olsa sılık cızgı var degılmı yanlıs görmüyorum
Tahiree minniks kan tahlılı de acılden almıyorlar aıle hekımıde öğlene kadar bende çalışıyorum gıdemıyecem randevu alana kadar o yuzden buraya yazdım bende sızden fıkır almak ıcın teşekkür ederım