lamiakus Kızlar dün aşı olduk 4. Ay asısı hiç bu kadar ates sürmemişti dünden beri atesi var 37 bucuk civarı ama cok huzursuz 38 falan olmadan surup vermek istemiyorum ates bu kadar sürüyormu yoksa aşı yan etkimi yaptı cocukta
tpbm1710 lamiakus merhaba, geçen hafta sağlık ocağında 2 ay aşıları yaptırdık hemşire bana 1 gün olursa olur ateşi daha sonra ateşi olursa başka bir şeyi vardır dedi