Merhaba canım anneler , Yılbaşı akşamı için neler düşünüyorsunuz acaba ben kabataslak bir menü oluşturdum kafamda , size de bir fikir olur belki ☺️
Ayrıca şimdiden herkese mutlu seneler diliyorum, küçük şeylerle mutlu olmayı, ailemizle huzur sağlık içinde yaşamayı nasip etsin Allahım 🌸
Lütfen linçlenecek bir post değil bu postun Altında böyle yorumlar görmek istemiyorum 😇
Menü olarak da ; içli köfte , paçanga böreği , kuru domates salatası , fırında sebzeli kaşarlı tavuk , kremalı makarna ve ayva tatlısı düşünüyorum yapmak nasip olursa ☺️