emzirirken farkettim sol göğsümde hemen damarın altında sert yuvarlak bir kitle gibi birşey elime gelıyorv masajla dağıtmak istedim fakat fazlaca agrıdı ve sert dokulu, doktora gitme durumum yok şuan ilçedeyim , başına böyle birşey gelen var mı neler yaptınız gecırmek ıcın , masaj yaptıgım ıcın o bölgeye hala sızlıyor, ates vs yok