38 günlük kızım 2 gündür yoğun bakımda üst solunum sıkıntısından dolayı entübeye alındı solunumunda çok az düzelme var ama bugün gittiğimizde kan değerleri yüksek çıktı beyaz kan hücresi bu durumu yaşayan varmı varsa yardımcı olur musunuz lütfen çok ihtiyacım var