Merhaba hanımlar, 3 ayda 3 defa mastit oldu göğsüme. İlk bebeğim de de 2 defa mastit oldum ard arda olunca bebeklerim neredeyse 3 yıldır emziriyorum. Bunu sık yaşayan var mı aranızda? Geçen hafta daha meme ultrasonu çektirdim bugün yine oldu. Genel cerraha giden soran var mı? Gerçekten çok zor bi durum