kubra1661 2,5 aylık bebeğim resmen uyumamak için direniyor. Geceleri gaz sancısı vuruyor ve mahvoluyoruz. Önerisi olan var mı? Ya da bu durumlar geçecek mi , şöyle deliksiz uyuduğunu hayal bile edemiyorum
Aslansmommmm kubra1661 bebeğim tam 2 aylık ve uyumamaktan direnci düştü grip oldu o derece uyumuyoruz 🤦🏻♀️
Oglumvebennnn kubra1661 ben gün aşırı akşam banyo yaptiryorum karnını zeytin yağ ve lavanta ile yagliyorum ayakalrinin altinida zeytin yağ ve acı elma yag ile yagliyorum çok dar kıyafet yerine hafif şeyler giydiriyorum ancak buna çözüm buldum ve çok şükür ki düzeldi gece uyanıyor elbette ama zorluk cikarmaean emip tekrar uyuyor
1905burkiyy kubra1661 geçiyor geçiyor koliğin en dibini yaşamış olarak söylüyorum oğlum gaz sancısından mosmor oluyordu ve ağlamaktan sesi kısılıyordu . Ahhhh o günler nasıl geçecek geçmez hayat duru diyordum benim için o kadar zordu ki onu o şekilde görmek . Şükür düzeldi 4 ncü ayımızda düzeldi ama atak dönemi en beteri biz 4ncü ay ayağını çok ağır geçirdik . Tabi her bebek aynı olacak diye bir kaide yok tabi umarım siz yaşamazsınız . Ama gaz sancısı geçiyor ve o günleri gülerek hatırlıyorsunuz 🥰 sabır ve bol bol masaj bide sizin yediklerinize dikkat etmeniz lazım herşey bebeğe geçiyor.
kubra1661 Oglumvebennnn ben de yaptırmaya çalışıyorum sık sık bakalım hayırlısı inşallah daha iyiye gideriz
ayse551 kubra1661 gaz sancısı uyutmuyor gaz bitecek kbağırsaklar düzene girince düzelecek diye umuyorum
ayse551 kubra1661 ev işlerini yapmak misafir ağırlamak misafirliğe gitmek çok zor bizde. Sizde de öyle mi
neslihanca Benim oğlum da tam iki aylık ve asla derin uykuya dalamıyor dakikada bir uyanıyor en fazla yarım saat uyuyor bir saat uyusa şükrediyoruz YouTube anne karın sesi dinlettiğimizde biraz daha uzun uyuyabiliyor onun dışında pek önerilmese de ben ayağımda sallıyorum uyandıkça sallıyorum tekrar dalıyor başka da çare bulamıyorum
Beyzatlass neslihanca destekli yatan bebekler daha sık uyanır benim bebeğemde emerek uyuyor artık emzikle uyutmaya başladım o da bir destek 4.ay dayız size 432 hz öneririm ben onunla uyutuyorum
kubra1661 ayse551 koltuğa bağımlı gibiyim inanın, geçen o kadar ağladık ki bebekle, eşim işe gidemedi bizi bırakıp. Gaz da aşırı aşırı