Alpha_ Bir koca yıl daha bitiyor. 2024 yılından beklentileriniz neler,hangi umutlar var ve ne sizi bu yeni yılda mutlu eder🌲💐❤️
Jellyboo Alpha_ 2024 de zayıflamayı düşünüyorum bi 10 kilo gitseydi iyiydi 😅. Başkada beklentim yok bu kadar yani😅.
LaMamaDellaCicala Alpha_ ben yeni bir ogrenme isine girdigim 2023 te 2024 te ortqlara dogru bitirmek istiyorum bakalim
Biz4kisiyizkardes Alpha_ sağlık ve birazcık da para 😃 borçlarımızı kapatacak kadar olsa yeter fazlasında gözüm yok 😃
Alpha_ Bu yeni yılda Allah hepimize sağlık,huzur, mutluluk, barış versin 🫶♥️💫. Kelebekler kadar özgür ve hafif olalım 🥲🌹
Karansmmom Alpha_ bu yıl çoğu kişi için çok zor bir yıldı bence. Daha kolay, yaşanabilir, mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir olur umarım