ugurbocegi03 biryenikisi yok kız eşim 7 de geliyor şuan başladım bakalım inşallah yetişir bebeğim durursa yetişir inşallah duru o da 😂
ugurbocegi03 uykusuzanne__ gerçekten baya güzel oluyormuş şuan yapıyorum ve tadına baktım mükemmel ellerine sağlık canım
Biz3kisiyiz_ ugurbocegi03 ezogelin çorbası Fırında köfte patates Makarna Salata Dünde ıslak kek yapmıştım