duhalper bizde geçen haftalarda geçirdik domuz giribi varmış bu aralar bizde öksürük ateş üşüme bacak ağrısı mide bulantısı halsizlik baygınlık hissi hepsi vardı emzirdiğim için doktorum pek bişey yapamadı düşük dozlu antibiyotikle ağrı kesicelerle atlatım allahtan çoçuklara serum yaptırdık perişan olurlardı