Bibebek_ mihra123 ben kullanıyorum gayet memnunum hızlı güzel telefon kamerası falan çok memnunum şarj konusu kullanıma göre değişiyor elimden düşmediği halde 1 gün gidiyor alalı 8 ay oldu ama alacaksan 12 falan al çünkü gireceğimiz yıl güvenlik güncellemesi hariç güncelleme almayacak. Bunu almadan bilseydim 12 falan alırdım ben de.
defnes32 mihra123 benim önceki telefonum du 4 5 ay kullandım hemen değiştirdim asla alınmayacak bir telefon
duhalper mihra123 eşimde bende kullanıyorum ıphonun en çok kullanılan serisi 11 çok memnunum kardeşim 15 aldı donma sorunu yaşıyor ama 11 demin kesinlikle çok memnunuz oda 11 kullanıyordu çok pişman
Jellyboo mihra123 4 sene oldu galiba alalı hiç bir sorun yaşamadım sadece 64 gb önermem hemen soluyor hafıza.
canparelerim mihra123 bende 11kullanıyorum, telefonun her şeyi güzel ama tek yaşadığım problem şarj sıkıntısı. Şarjı çabuk bitiyor. Alabilirsen 13al bence, 12yi bilmiyorum da 14-15lerde çok ısınma ve donma şikayeti var.
brsnhsm mihra123 Kullanıyorum yaklaşık 1yıldır bir problem yaşamadım. Hızı gayet iyi şarzı da kullanıma bağlı tabiki